Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Winterová, Klára ; Krellerová, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu pro vybraný pivovar. Marketingový výzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření a slouží jako podpora pro marketingovou komunikaci v oblasti získaného ocenění výrobku. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na marketingovou komunikaci oceněných výrobků. Práce nastiňuje potřebné teoretické pozadí a analyzuje marketingové prostřední společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy
Rohlena, Pavel ; Provázek, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí.
Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Winterová, Klára ; Krellerová, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu pro vybraný pivovar. Marketingový výzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření a slouží jako podpora pro marketingovou komunikaci v oblasti získaného ocenění výrobku. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na marketingovou komunikaci oceněných výrobků. Práce nastiňuje potřebné teoretické pozadí a analyzuje marketingové prostřední společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy
Rohlena, Pavel ; Provázek, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
MAREŠOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve charakterizovány základní pojmy - spotřební a nákupní chování, kupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů, jednotlivé typy kupujících, marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a používané techniky. V analytické části jsou pak stručně charakterizovány společnosti FLOP JIH spol. s r.o., FLOSMAN a. s. a také prodejna Flop Diskont Mladá Vožice. Dále je zde provedena analýza nákupního chování a postojů zákazníků vybrané prodejny, a to na základě dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr jsou v několika oblastech navrhnuta doporučení pro zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.